What's left for me?


Snacka om att jag är trött just nu, inget kopplas i mitt huvud. Sitter och bloggdesignar men kunde inte hitta suddet i ps och då är de illa. Men snart bär det av hemåt och då ska jag sova, och jag hoppas på att få sova natten ut denna gång. Harry väcker mig runt 4 tiden varje natt och vill gå ut. Inte så roligt de med tanke på att jag går upp 7. Vad har jag annars gjort då? Jag har fixat in ViewNX 2 så jag ska äntligen börja fotografera i RAW har jag bestämt. Har redan ställt in de på kameran, för man kan fixa så mycket mer med bilden då ifall att vissa inställningar blir fel. Sen har jag också varit hemma och fixat badrummet. Och pratat med mamma eftersom jag förmodligen ska köpa en jacka imorgon inför hösten, kanske en militärgrön, de bror helt på hur den ser ut när den sitter på. Annars får jag leta vidare. Men ska försöka göra klart designen nu, hoppas på att hinna klart!
Bilden har ni sett förr, fortfarande en favorit!