Dagens bvc besök


Jag och Liam var på bvc idag, fick även chansen att använda adaptrarna som kopplar vårt besafe izi go till super vikingen, och de funkade prima det!! Högsta betyg fick Liam på bvc dessutom! Han hade vuxit 1 cm, så nu mätet han 51 cm och till vikten, haha jag blev så himla chockad... han har gått från 2870g till 3224g på en ynka vecka!! Helt sjukt. Och då helammar jag honom och han får ingen ersättning över huvudtaget. Äter som en häst gör han. 


Inatt fick jag dessutom sova som en Gud. Vi gick och la oss vid 12 och jag vaknade i panik vid 4 och trodde klockan var 7... paniken bildades på grund av att Liam alltid väcker mig på natten minst en gång och vill äta. Oftast runt en 3-4 men de kan vara tidigare eller senare beroende på när sista amningstillfället är. Som nu till exempel, han äter nu och då brukar han vakna runt 3-4 och då byter vi blöja och så får han mat. Dock är han lite grinig idag så misstänker att de kommer ta ett tag innan han somnar, och sen kommer han förmodligen inte sova allt för länge innan de är dags att äta igen. Men så är det ibland. Tog en powernap tidigare så är redo för en vaken natt om så skulle vara fallet. 

Imorgon är planen att små städa så gott de går hemma, brukar sluta med bebis mys och tv tittande istället, haha! Och de är oftast Liam som bestämmer, och han föredrar mys framför att ligga i babynestet. Men nu ska jag mysa med min älskade son som är super förbannad och så får vi se när vi lyckas somna denna natt.