En enda stor röra


Just nu är det så mycket kaos runt om mig! Har flyttlådor precis överallt och alla saker ligger runt mig, eller ja, de som inte är i lådor. Flyttlasset går ju imorgon, men massvis är kvar att packas, inkl. min dator som jag for once sitter vid nu! Imorgon efter jobbet så blir det att åka till Hallsta och få in allt i lägenheten, och så lovar jag att fota den så fort vi fått in möblerna och de är tillräckligt ljust ute. Ska strax hem till mig och packa ner hela rummet. Delar är nere (4 lådor) och mer ska ner, samt min säng ska in i ett släp! Så vi ska hyra släp vid 20-21 och se till att få in allt i den så vi kan åka med det till Hallsta imorgon. Jobbar 7.15 - minst 15-16 imorgon, så efter det är det full fräs mot nya lyan! Nu ska jag i varje fall kila, skriver imorgon :D