Cykla till jobbet


Imorgon blir det att cykla till och från jobbet, vilket ska bli himla skönt. Är bara en mil så de är ingen fara, går fort och är skön väg dit :) Vid 17 tiden har jag en fotografering med en så otroligt fin tjej och det ska bli så jädra roligt, har gett ut ett erbjudande på facebook och otroligt många nappade. Så har in princip full foto vecka ;) Men de ska bli jätte skoj. Och ja, de är morgondagens planer. Kanske ska springa också, efter kvällisen. Får passa på att tidsfördriva när jag ändå är ensam hela veckan, dumma pojkvän och jobba kväll! Just ja, har kanske hittat en bil :D Hehe, den är skit söt och ska försöka få tag på säljaren imorgon och se om den finns kvar. När jag såg den visste jag att jag vill ha den som min första bil (måste ha bil i höst så letar för fullt), men nu ska jag sova. Skriver imorgon :)