Säg hej till Ellie


Titta vad min älskade sambo kom hem med igår :D Lilla Ellie! Så jag har väntat! Hihi! Äntligen är hon hemma hos oss, och vi var så oroliga att det inte skulle gå bra med Kimmy, men fyfan, Kimmy avgudar Ellie och tar hand om henne som om de vore hennes dotter. Dom ligger just nu i en liten bur (öppen såklart) och sover tillsammans. Kimmy på Ellie och skyddar henne mot alla hemskheter som kan komma. Niclas systrar har varit här sen igår, har varit super trevligt och vi har faktiskt städat lite i lägenheten. Dock inte allt, skulle behöva skuras. Får se om jag går och lägger mig snart och fixar det imorgon bitti. Imorgon är de ju en grym dag, för jag har två stycken bröllop att fotografer :D Komme att bli awesome. Whoop. Men nu ska jag lägga mig och vila igen, vilket jag har gjort typ hela dagen eftersom jag har varit illamående, trött, yr och helt matt i kroppen. Hoppas på att snart kunna uppdatera med lite nya bröllopsbilder här på bloggen :D