8 saker om mig


1. Jag är otrolig sarkastisk och ironisk. Och de värsta är att dom flesta i min närhet inte uppfattar att jag är det heller och tar mig på fullt allvar. Bara mamma som inser när jag är det, för hon är precis likadan!

2. Jag är otroligt kort, endast 159 cm enligt mitt pass! Vissa påstår att jag ser lång ut, men jag kan inte hålla med om det, haha! Kanske för att jag alltid varit kortast och tycker att jag ser otroligt kort ut dessutom.

3. Jag är en riktig läslus. Kan läsa i flera timmar i sträck utan problem, men då måste jag hitta en bok som jag tycker om. Kan vara extremt kräsen ibland. Men när jag väl hittar en så kan jag läsa länge och sen läsa den flera gånger.

4. Jag har läst alla Twilight böcker 14 gånger minst, dock har jag läst den sista ännu mer än så! Crazy!

5. Jag känner mig lätt illa till mods och blir obekväm med personer som jag inte känner speciellt bra och gillar inte närkontakt speciellt mycket. Om någon jag knappt känner tar tag i mig, kramar mig eller liknande så känner jag mig väldigt illa till mods och vill bara gå där ifrån. Kanske går att få bort? 

6. Jag har endast haft ett seriöst förhållande, och när jag berättar om de för folk man precis har träffat så blir dom helt paffa. Jag är nämligen i de förhållandet nu och firar 7 år med min pojkvän nästa år, världens bästa♥

7. Jag tycker inte om vatten. Som i havet och sjön dvs. Är livrädd för att drunkna eller träffa på en haj, spelar ingen roll om det är medelhavet eller mälaren, lika jobbigt att vistas i vattnet. Mår dåligt av filmer som personerna tvingas vara i vattnet, typ som Titanic, blir illamående!

8. Jag älskar att kolla på serier och filmer, och helst ska de vara fantasy.