Extremt effektiv idag


(null)
Hade tänkt visat en bild på Liam’s nya spjälsäng men blogg.se appen vill inte infoga bild från telefonen. Så blir en bild från när Liam var ynka 2 månader gammal. 

Today is monday. Vaknade upp vid 8 efter en lång natt, otroligt glad över att min kära son gav mig sovmorgon. Vi vaknade i Irsta efter en helg med födelsedagsfirande. Åkte hem strax innan 9 och tog en promenad med Amanda, vi handlade lite och sen hämta Liam’s nya säng (den blev as bra!) som jag hitta för ynka 200kr. Bumpade upp den på vagnen hela 3 våningar sen så gick vi och hämta hennes son på dagis och sen tvättade vi. Resterande dag/kväll spenderades med att tvätta sängkläder och handdukar, städa hela lägenheten, dammsuga, laga mat, hänga tvätt och bädda rent min och Liam’s säng. Strax innan han somnade färgade jag håret, typ ish lila som jag kört de senaste färgningarna. Så de känns bra! Tillslut somnade Liam och jag kunde hämta sista tvätten och sen lägga mig i ett vaaarmt bad och mjuka upp kroppen igen. 

Nu ligger jag i den nybäddade sängen nybadad och ska se till att somna tätt intill Liam’s säng ❤️ imorgon vankas ärenden och sen till eftermiddagen och fram till 22 blir de jobb.