Livet tickar på


(null)
(null)

(null)
(null)
Fasiken va dagarna går i ett nu för tiden, man hinner inte riktigt med längre. Liam växer så de knakar och blir bara mer och mer smart och med för varje dag som går. Jag jobbar på för fullt (80%) och älskar mitt jobb mer och mer, hur nu de är möjligt. Samtidigt som man alltid jobbar ska man hinna med sin sambo, familj och unghund, men de går och de känns så himla bra allt just nu. 

Imorgon är redan sista passet för denna vecka, sen är de ledighet som gäller. Men ska åka med Amanda till Arlanda för att hämta hennes man på torsdag och sen träffa min vän och kollega Lluisa för att leka på Leos med Liam. Helgen ska jag till synsam för återbesök efter att jag skaffade linser förra veckan, får se hur de går då jag har lite problem med dom. Men de är som de är. 

Bloggen ekar tomt tack vare all tid som går till precis allt annat, men så kan de vara ibland 🙈