Amanda slutar aldrig


Jag har gjort så mycket idag (jämfört med alla andra dagar på sommarlovet). Städade som sagt hela övervåningen, skurade hela mitt rum eftersom mina cp syskon bosätter sig där, skrev även en fin lapp som jag satte på dörren där de stod hur mycket dom inte får vara på mitt rum. Skurade igenom badrummet, något som jag bukar tycka är ganska kul. Gillar slut resultatet, och sen för att vara extra snäll fixade jag hallen också. Men innan det så duschade jag och åt pannkakor med jordgubbar och nougatti. Men nu ska ni få lite fler bilder från dagen, 2 är från Jessica's blogg och sen lite bilder som jag själv tagit med min kamera idag.


Ph 1: Lite väl överexponerad men förklarar bild 2.
Ph 2: Bild från Jessica när jag muppar mig.
Ph 3 : Bild som jag har tagit med Jessicas Kamera.
Ph 4: En random bild jag tog från bilderna idag.