Allt som började så bra


Kärleken att jobba i ett bibliotek och kunna läsa på rast/lunchen ♥
 
Jag vaknade fridfull imorse, kände att de skulle bli en bra dag. Tog det lungt på morgonen och bestämde mig att ha nolltållerans för stress. Jag skulle inte stressa, så tog de lungt och hade ändå gott om tid trotts att jag sov 10 minuter längre än planerat. Sen tog jag ut Buffy på en promenad och tänkte att jag fixar med GPS:n och ljudboken så att jag slipper stressa väl i bilen. Och då kom det upp, "väg avstängd" och stressen hoppade in. De skulle ta en timma istället för en halvtimma att köra till skolan... Och då var klockan 06.50... Jag skulle vara på skolan 08.00 och behövde tid att rigga upp. De var bara att springa med hunden och låta henne göra sina behov och sen upp i lägenheten, pussa på sambo och djur och slänga på kameraväskan på ryggen och hämta bilnyckeln. Springer ner till en bil med is på rutorna, och jag har ingen skrapa!!! Mer stress. Fick sitta och vänta på värmen för att kunna åka iväg säkert. Kom iväg tillslut och var på skolan 07.58 och lyckades få upp allt väldigt fort och nu har jag till och med tid över!! Hahaha! Tänka sig. Tråkigt bara att min så fridfulla dag inte fick hålla i sig länge alls... Utan att den skulle bli stressig och jobbig, frustreande rent ut sagt. Men nu är det lugn och ro igen och jag ska snart upp på skoltaket och fotografera hela skolans bild, ska bli spännande! Är lite pirrig faktiskt, hihi! Slutar i varje fall 16.00 idag och sen åker jag hem och kanske besöker Irsta senare, we will see.