Blivit supersjuk


Inte bra det. Mår skitdåligt verkligen. Nyser hela tiden, har smällande huvudvärk, täppt i näsan, ont i bihålorna och feber. Kanske inte de bästa jag varit med om.. Hoppas jag är kry tills på fredag för jag skulle mer än gärna vilja ha praktik, men mår jag så här kommer jag aldrig orka köra fullt ut och de vill jag inte. Så då är de bättre att ligga hemma och vila. Ska börja på en gång, blir att lägga sig och kolla på fotbollen som är nu, sverige - kroatsien tror jag de blir, och sen england - holland. Och ett avslut med mexico, kommer inte ihåg vilka dem möter men vill se hur bra chicharito kör för sitt hemlag. Men nu måste jag verkligen kila, känns som att jag kommer avlida.

En awesome sak som hände mig idag, men tyvärr får jag inte nämna den i bloggen. Men håll gärna tummarna för mig för om de blir så kommer jag hoppa av glädje :3