2012


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fick ett jobb och reste till england.

Höll du några av dina nyårslöften?
Som vanligt hade jag inga nyårslöften, snarare sa jag saker som jag borde göra, som höja betygen och sånt. Och de höll jag utan några svårigheter.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en bekant till mig blev det. Samt två av mina kusiner blev gravida och planerar barn nästa år :)
Dog någon som stod dig nära?
Ja, jag förlorade 9 råttor!

Vilka länder besökte du?
Norge, England & Spanien

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Tatuering, men det har jag ju bokat det 9/1! Sen vill jag resa mer än vad jag gjort trotts att jag reste ca 4 veckor detta år. Men resa är något som jag insett betyder väldigt mycket för mig. Så ska försöka boka en längre englandtripp till 2013.
Största misstaget?
Att jag litade på folk som inte förtjänade det.
Bästa köpet?
Englandsresan, min iPhone 4s, Nikkor 50 f/1,4, min dator och Manchester United biljetterna.

Vad spenderade du mest pengar på?
London resan (10 000:-), objektivet (4-5000:-) och datorn (8999:-)
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det var massvis som gjorde mig glad. Att jag fick ett jobb, vilket resulterade till att jag kunde köpa allt som jag ville ha. Att jag fick se Manchester United gjorde mig överlycklig, att få vara 2 m från Wayne Rooney var obeskrivligt. Norge resan i helhet (såg Manchester United i Norge), älskar att vara där jag och Niclas åker varje år, de är så otroligt befriande där. England resan såklart, tror inte jag var grining eller bitter under en hel sekund där. Julafton, helt underbart i år. God mat, underbara presenter och trevligt sällskap. 
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2012?
Förmodligen Carry On med Avenged Sevenfold, för de är den enda låten som släpptes i år.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj jag var mycket gladare, tror jag blir gladare och gladare för varje dag som går!
Vad önskar du att du gjort mera?
Det jag kan komma på är väl att fotografera!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänka: Jag gör det seanre.
Hur tillbringade du julen?
Julen tillbringades hemma hos familjen Wallkulle (det är min familj för er som undrar). Vi börjar alltid dagen med att öppna några få presenter var. Jag fick en röd t-shirt, jeans, sockor och as coola tofflor. Sen äter vi frukost, risgrynsgröt med kanel och socker. Sen finns det en mandel någon stans i gröten, detta år fick mamma den. Efter frukosten öppnar vi fler paket. Jag fick 2000:- på Magic Lines och familjen fick tillsammans en iPad. Sen är de lunch, Kalle Anka, Tomten (fick min parfym från honom, tack Tomten) och resten av paketen. Av alla fick jag 2000 till på Magic Lines, böcker ♥, en tröja, converse och en mössa. Sen är det god mat och slapp resten av kvällen!

Blev du kär i år?
Nej det blev jag inte, jag blev "kär" 2007 och det håller än :)
Favoritprogram på tv?
Vampire Diaries såklart!!
Vad gjorde du på din födelsedag?
På min 19-års dag gjorde jag inget annat än att längta. London resan var bokad och klar och jag fick en massa pund i present. Sen åt jag god mat, fikade och umgicks med släkten.

Årets tidning?
Årets tidning? Ärligt? Vem fan läser tidningar nu för tiden? Okej då jag gör det via telefonen, så VLT, Aftonbladet och klick.
Årets konsert?
Tyvärr kom inte Avenged Sevenfold till Sverige i år så det blev ingen konsert.