2013


JANUARI
Januari var en ganska så händelselös månad och jag hade inte mycket att göra. Hade Crazy och Spunk hos mig, de var skolans råttor. Hälsade på och fotograferade på min gamla praktikplats och mös med en massa grisar. Helt underbart. Åkte till Romme med klassen och red ut i de underbara vinterlandskapet. Skaffade även en tatuering.
 
FEBRUARI
I början av februari så började jag en ny praktik med Matilda och Sandra, och träffade för första gången en mops. Blev helt frälst och ja, jag älskar mopsar nu, haha. Firade 6 år med min pojke, hade en massa djursjukvård och jag älskade den kursen riktigt mycket samt var med i tidningen med Matilda.
 
MARS
Mars månad bjöd på studentmössan och jag vart övertaggad till studenten, sen så hade jag min första gravidfotografering och passade på att fota lite katter.
 
APRIL
Buffy fyllde 5 i April, jag sprang runt med kameran och fotade ovesentliga bilder. Fixade äntligen omslagsbild till min bok som jag skrivit och träffade min vän Malin för första gången.
 
MAJ
I Maj fick jag ett fotouppdrag av skolan där jag skulle fota stylisterna och deras sminkning, åkte på ridlektion där Josefine och Jennifer var ledare och de var där som vi fick en fin kontakt (det tackar jag mycket för idag), höll i skolans spindel vilket jag hade sagt att jag skulle göra innan studenten. Skolan bjöd på en resa till Kålmården där vi fick en privat show hos delfinerna och jag fick upp min pojkvän på en häst, haha!
 
JUNI
Studentmiddag, studenten och ja. Bästa månaden i mitt liv. Opererade min näsa också, något jag velat gjort så länge jag kan minnas. Fotograferade min brors tjej och firade midsommar.
 
Nästa del kommer imorgon!