Hard work work


Hallåja! Gick super bra på jobbet igår förutom att jag lyckades tappa bort jobbmobilen och fick leta runt överallt för att sen hitta den på min tvättmaskin -_- Haha! Kom hem sent, satt uppe och kollade på youtube ett tag innan jag bestämde mig för att det var dags att sova. Sov lite halv oroligt första delen av natten, vaknade vid 4 och kände att jag lätt skulle kunnat gå upp men fick sova i ca 5 timmar till så de skulle varit onödigt ;) Så somnade gladeligen om och sov super bra fram tills alarmet ringde och jag gick upp. Sen jag vaknade har jag inte gjort mycket, pratat med jobbet om jobbdagar till sommaren, kommer att få ett schema förhoppningsvis idag vilket är bra, så jag vet hur jag ska jobba. Då kan jag planera in hästen lite bättre än nu. Jobbar 12.00 - 20.30 idag har en rolig tur så det ska bli skönt. Sen imorgon jobbar jag 7.30 - 16.30 och efter det så ska jag fira min pappa som fyller år, och sen åker jag till hästen. Inte varit där på en vecka, skäms på mig! Blir väl att köra en ordentlig ridtur, tror dock vi ska löshoppa Radja på fredag beroende på hur sent jag kommer. Men kommer vara kvar tills på söndag ev. måndag. Jobbar måndag 11.20 - 16.20 men funderar på att ta en morgontur på pållen innan jag åker hem för jobb. Men får helt enkelt se. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen så är det bara att börja röra sig mot jobbet!