Feeling great


Sitter hemma i lägenheten och har hitills tvättat tre maskiner tvätt, bara ca 20 maskiner kvar innan all tvätt är tvättad, suck och stånk. Samtidigt är det väldigt skönt att vara hemma. Kom hem vid 9 ungefär, sov inte hemma inatt då jag inte har täcken, kuddar eller sängkläder här och orkade inte dampa med det igår. Väckte Niclas och vi käkade frukost och pysslade lite här hemma. Nu har han dock stulit ungen och gått och lagt sig, de resulterade dock i en promenad med världens finaste hund som fyllde 9 år igår ♥♥♥ Och sen fick jag handla lite, var helt tomt här hemma efter att ha varit borta en vecka.
 
Imorgon har jag min första fotografering på ca ett halvår om inte mer!! Jag som har sagt att jag inte ska fota något utan njuta av att vara ledig och vara med min bebis, men neeeej! Hahaha! Som vanligt där. Nu ska jag föra över massa bilder från min nykrossade telefon till datorn så att dom inte försvinner för alltid. Sen ska jag dra en veva med dammsugaren.
 
Massa grattis också till min fina vän Bea som äntligen fått sin son Ricki ♥