Ledig dag nr 2


Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var uttråkad, fast samtidigt är det extremt skönt att inte jobba just nu. Ledig imorgon med och kroppen behöver verkligen det. Haft sån huvudvärk och illamående liggandes så det är faktiskt precis det jag behöver. Har spenderat dagen med att se 3 filmer idag, the secret life of pets, me before you och allegiant och ska snart dra på mockingjay part 2 och sen ev. avsluta med Warcraft, kan bli en till efter beroende på när jag kommer kunna sova, sånt som jag inte gör längre... La mig 10 igår kväll, somnade någon/några timmar senare och sen poff klockan 7 så tyckte jag att de var dags att gå upp... Så har kollat film sen dess och sen en halvtimma tillbaka fått njuta av karate kid's träning i magen, riktigt tydligt just nu faktiskt. Kommer riktigt hårda buffar till och från men så fort jag sätter handen på magen så slutar snorungen sparka, de är som vanligt de ;) Så får väl se när Niclas får känna de första sparkarna utanpå, med tanke på att jag inte ens får de. Testade förövrigt nyss och då sluta han, men så fort jag börja skriva igen då kör han på... Min lilla pojke, envis och retsam redan nu ♥ Nu ska dock jag och älskade Buffy ta en liten promenad, gör det för att försöka få upp energin, inte för att jag skulle kunna somna utan för att inte sitta som en grönsak resten av kvällen ;)