5 dagar?


Känns snarare som att de är ett år sen jag bloggade sist än 5 dagar! Haha! Vad har hänt då? Jo jag har jobbat bland annat, sålt min gamla kamera och varit hos da påni. Har varken haft tid, ork eller lust att blogga så har låtit den stå tom bara. Men de är som det är. Nu är jag hemma på rast, slutar 22.30 idag vilket är ganska så snart ändå ,sen ska jag sova direkt när jag kommer hem med tanke på att jag börjar jobba 7.30 imorgon, kommer vara helt död... Usch. Men har ett bra pass så de är lungt, bara tråkigt med lite sömn. Efter jobbet så ska jag rensa ur datarummet, får se hur det går. Har sjukt ont i ryggen och har haft det de senaste veckorna, helt värdelöst faktiskt. Aldrig haft så ont i ryggen som jag har nu, men jag överlever.
 
Första advent vart de igår också, lycklig för det var jag eftersom jag älskar julen. Så himla mysigt. Har pyntat lite här hemma och ska göra klart min ljusstake idag eller imorgon, behöver lite granris till det. Kommer chocka mig själv med att sätta upp julgranen den 22 i år tror jag, har aldrig hänt förut. Men jobbar delad tur den 23:e så kommer sova den tiden som jag har rast, mer orkar man inte. Men de är som det är, inte alltid lätt att jobba inom vården men de är seriöst de bästa jobbet jag haft! Nu ska jag ut med hunden, så underbart att ha henne hemma!