Ett glatt preggo


Detta är typ höjdtpunkterna på dagarna, när man får äta! Haha! Känner mig inte alls som en liten tjockis, men seriöst, maaaat! Dagar som denna som jag blir så glad då jag kan äta mycket och är hungrig och sugen, inget illamående alls. Helt sjukt, dock nackspärr imorse men de har släppt. Har varit ledig idag, vilket kan vara en bidragande faktor till att jag mår så bra. Fick sova hur länge jag ville och kroppen tillät det, inge vakna klockan 7-8. Helt underbart och sååå välbehövligt. Ser fram emot fre-sön då jag är ledig och ska se till att kurera mig ordentligt, sen att jag också har frågat på jobbet om omplacering så kanske man blir mindre stressad och har mindre ont. Har inte gjort mer än att ta en lite längre promenad och små städa och har ändå super ont i hela ryggen, ska inte behöva vara så. Nu däremot ska jag njuta av min matkoma och sen hoppa in i duschen och gå och lägga mig. Blir väl sängen runt 8-9 och surfande då tills jag somnar så jag kommer upp rätt pigg och förhoppningsvis med bra humör imorgon halv 7 när larmet ringer. Men cheers till er alla och hoppas ni har en lika bra kväll som jag har :)