Livet som småbarnsmamma


Den där killen är den absolut finaste jag vet, finns verkligen ingen finare. Och så mycket kärlek man kan ge och ta, gudars skymning alltså, min lilla älskling. Han har sovit sen typ 8 tror jag, inte helt 100 på när han somnade men han sussar så sött här bredvid mig, i sin egna säng (kanske en timma till om jag har tur). Idag har vi varit på förskolan och kollat hur det ser ut, Liam har ev inskolning 13/3 beroende på Niclas arbetssituation, men förskolan var sååå mysig och en kvarts promenad hemmifrån, så utan problem gångavstånd! Klickade med personal direkt och allt kändes bara så himla bra. Resterande dag har vi slappat, plockat, diskat och tvättat! Sånt som ingår en vanlig dag, imorgon är det typ samma som gäller förutom att vi ska ut med hundar på dagen. Och på torsdag ska jag till VUC för att lägga till lite fler kurser i skolan, haha, jag är hopplös! Men de är för att fylla ut tiden till min praktik i Maj som jag ska ha på ortopediska akuten! Whoo, längtar! 
 
Nu ska jag försöka ta och sova lite, är rätt så trött, hade en riktig skit natt och inte sovit på dagen, men ville bara se en film innan jag la mig och den är slut så nu kan jag passa på att somna, yay!